onsdag, november 15

Trafikhad

Da jeg cyklede igennem byen i går aftes, fik jeg i lav fart ved et kryds en lille smule overbalance på den tohjulede, og cyklisten ved siden af råbte noget i stil med "Du burde eddermame, kraftedeme...” og andre grimme ting, imens hun cykelde forbi mig. Forundret og overrasket over angrebet, indhentede jeg hende, kiggede på hende og sagde i min sødeste tone at fordi jeg mistede balancen, var der jo ikke nogen grund til at skælde mig ud - det var jo ikke noget jeg gjorde med vilje. Men ud af højre mundvig hvislede jeg Tal ordenligt, din slamfisse!

4 Comments:

Blogger cyclone bill said...

Sejt, tigerstribet trafikhad! Sådan skal de have det!!

onsdag, 15 november, 2006  
Blogger tigerstriben said...

Nemlig, cyclone - jeg var heller ikke til at skyde igennem resten af dagen!

onsdag, 15 november, 2006  
Anonymous Fru Green said...

Du taler jo med spaltet tunge. Det er ilde set ...

Velkommen blandt bloggerne der brokker sig over trafikken.

onsdag, 15 november, 2006  
Blogger tigerstriben said...

Hvad mener du, Fru Green? Er det bandeordene eller? Jeg forstår ikke helt, hvad du mener...

onsdag, 15 november, 2006  

Send en kommentar

Links to this post:

Opret et link

<< Home