mandag, oktober 30

23 - dit navn er kæk

Jeg har tilføjet en ny kontakt til min messenger, hvilket sker med jævne mellemrum. Og første gang jeg så min nye kontakt online, ville jeg hilse på og sige pænt goddag. Det kom til at forløbe nogenlunde sådan her

Tigerstriben: Hej du - så er du online (ja, hvad skriver man egentlig?)
Kontakt: Hallo... Do you speak english?
Tigerstriben: Hehe - yes, I do - but if you don't speak danish, then you are the wrong person
Kontakt: Okay - how old are you?
Tigerstriben: I'm 29 - and I'm sorry the misunderstanding, but I have added the wrong person and I'll delete you now :-)
Kontakt: What ever. I'm 23 - do you have a webcam?
Øh???

2 Comments:

Anonymous Fru Green said...

Kom frisk, Tigerstriben ...

tirsdag, 31 oktober, 2006  
Blogger tigerstriben said...

Jamen, jeg har ikke noget webcam - ellers havde jeg da helt sikkert grbet chancen. Det er ikke så ofte at 23'årige faldbyder sig.

onsdag, 01 november, 2006  

Send en kommentar

Links to this post:

Opret et link

<< Home